Sesje

  • Impreza biegowa jako produkt marketingowy

    Grzegorz KuczyńskiGrzegorz Kuczyński – prezes Fundacji Białystok Biega. Fundacja, od 2011 roku, zorganizowała ponad 60 imprez biegowych dla 115 tys uczestników. Do portfolio imprez FBB wchodzą takie wydarzenia jak PKO Białystok Półmaraton czy Bison Ultra-Trail. Ukończył Szkołę Strategii Marki, marketing i właściwe prowadzenie marki jest jego oczkiem w głowie. Prywatnie (a może i służbowo) biegacz-amator. Uwielbia biegi uliczne tak samo mocno jak trailowe. Na koncie prawie 100 ukończonych zawodów na dystansach od 2 km do ultramaratonu. Wielbiciel dobrych książek i muzyki, bez których nie wyobraża sobie życia.

  • Rola PZLA w procesie profesjonalizacji masowych imprez biegowych

    Bogusław Mamiński,
    Stanisław Lange,
    Hubert TrochimowiczHubert Trochimowicz
    – ESG & Development Consultant. Od przeszło 20 lat związany z branżą sportową i muzyczną. Specjalizuje się w obszarze definiowania i wdrażania strategii, nowych modeli biznesowych, zarządzania zmianą w organizacji oraz zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego biznesu. Od 2020 roku związany z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki, gdzie jako Sekretarz Generalny odpowiedzialny był za opracowanie i realizację długoterminowej strategii rozwoju, koordynował funkcjonowanie związku, działania wizerunkowe i spójną komunikację marki. Obecnie, już jako konsultant opracowuje strategię ESG, koordynuje aktywności związane z rozwojem marki biegów długich w ramach PZLA oraz marki Mistrzostw Polski, oraz ściśle współpracuje z World Athletics czy European Athletics. Absolwent prestiżowych programów ICAN Institute: ManagementTM i Strategic Leadership AcademyTM Executive MBA ICAN Institute, programu Lean Black Belt® oraz programu The Chartered Insitute of Marketing (CIM).

Panele dyskusyjne

  • Polski i światowy rynek imprez biegowych – trendy, podobieństwa i różnice

    Łukasz MiadziołkoŁukasz Miadziołko – Dyrektor Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji a także Poznań Maratonu i PKO Poznań Półmaratonu. Maratończyk.

  • Festiwal biegowy vs. pojedynczy bieg. W poszukiwaniu najwyższej wartości dla biegaczy

    Andrzej KrzyścinAndrzej Krzyścin – były maratończyk (8 wygranych maratonów: 4 w USA, 1 w Japonii, 1 w Słowacji i 2 w Poznaniu) obecnie organizator biegów ulicznych (od ponad 20 lat dyrektor Biegu Europejskiego w Gnieźnie i Biegu Lechitów), prezes Klubu Sportowego ALTOM Gniezno, menadżer sportu, trener.

  • Marketing myopia organizatorów imprez biegowych

    Marek TroninaMarek Tronina – Miłośnik filozofii Johna C. Maxwella, idei Simona Sinka, zasad Kennetha Blancharda i brawury Setha Godina. W wieku pięćdziesięciu kilku lat odkrył, że słuchając można zdobyć więcej przyjaciół niż mówiąc. Pasję do sportu stopniowo zamienia w pasję do zmieniania świata przez sport. Od ponad dwudziestu lat dyrektor Maratonu Warszawskiego.

  • Dlaczego kobiety (nie)biegają? Biegaczki i ich oczekiwania

    Ewa PaciorekEwa Paciorek – zabiegana dosłownie i w przenośni marketerka i podcasterka oraz promotorka aktywnego trybu życia. Kiedyś dziennikarka radiowa i "pani od kultury" z doświadczeniem w organizacji i promocji największych imprez biegowych w Polsce. Pomysłodawczyni i gospodyni kilku cykli podcastowych na czele z autorskim "Czy tu się biega?" współtworzonym z Magazynem Bieganie. Miłośniczka domowej pizzy i lodów rzemieślniczych, tańca i górskich wędrówek oraz mądrych rozmów z drugim człowiekiem - nie tylko przy mikrofonie. W światku biegowym znana jako Kobieta Biega Ewa Paciorek.

  • Sztuczna inteligencja jako wsparcie organizacji imprez biegowych

    Marcin Gurtatowskimgr Marcin Gurtatowski – Wykładowca akademicki i trener biznesu, specjalizujący się w zagadnieniach zarządzania i marketingu. Założyciel firmy Know-How VR, oferującej rozwiązania wspierające komunikację, kreatywność i kooperację, w oparciu o technologię wirtualnej rzeczywistości. Doktorant Katedry Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jego zainteresowania badawcze koncentrują się na ekonomii behawioralnej oraz na możliwościach wykorzystania technologii cyfrowych w zarządzaniu i marketingu. Pasjonat fantastyki naukowej.

    prof. Zygmunt Waśkowskiprof. Zygmunt Waśkowski – profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, pomysłodawca i od 2013 roku organizator konferencji biegowych w Poznaniu. Zawodowo zajmuje się problematyką marketingu w sporcie, w szczególności na rynku imprez biegowych. Autor kilkudziesięciu publikacji z tego zakresu. Prywatnie biegacz z ponad 38.letnim doświadczeniem, ukończył 25 maratonów, w tym w takich miejscach jak: Paryż, Berlin, Londyn,Tokio, czy Pjongjang w Korei Północnej.

  • Wpływ imprez biegowych na środowisko naturalne. Oczekiwania biegaczy i wyzwania dla organizatorów biegów

    Katarzyna WągrowskaKatarzyna Wągrowska – założycielka kierunku ESG Management w Poznaniu, ekoedukatorka, aktywistka, specjalistka od zero waste i gospodarki obiegu zamkniętego. Autorka książki “Życie zero waste” (Znak, 2017). Założycielka inicjatywy Givebox Poznań i Po-Dzielnia - Centrum Ekonomii Współdzielenia. Ekspertka Climate Leadership, inicjatywy ONZ na rzecz klimatu. Założycielka Klubu Zmieniaczy Świata. Prelegentka TEDx Poznań.

Partner wydarzenia

AdRunaLine