Osoby niekorzystające z noclegu będą miały możliwość skorzystania z sanitariatów, miejsca do przebrania się i pozostawienia swoich rzeczy na czas trwania konferencji i/lub dodatkowych aktywności.
Polski i światowy rynek imprez biegowych – trendy, podobieństwa i różnice
- Podobieństwa i różnice między polskim rynkiem imprez biegowych, a rynkami z innych krajów Europy i świata
- Trendy światowe, których w Polsce jeszcze nie widać. Czy należy się ich spodziewać i jak się do tego przygotować?
- Różnice w postawach i zachowaniach biegaczy wobec biegania i biegów masowych w Polsce oraz innych krajach
- Modele „biznesowe” organizatorów imprez biegowych w Polsce i w innych krajach. Czym się różnimy i z czego to wynika?
Festiwal biegowy vs. pojedynczy bieg. W poszukiwaniu najwyższej wartości dla biegaczy
- Korzyści i zagrożenia dla organizatorów festiwali biegowych lub pojedynczych biegów
- Czy i dlaczego warto „obudowywać” bieg główny innymi biegami towarzyszącymi?
- Jaka formuła festiwalu biegowego: czy tylko bieg główny i biegi towarzyszące, czy zawody biegowe oraz inne atrakcje kulturalno-rozrywkowe?
- Jak komunikować biegaczom festiwal, a jak pojedynczy bieg, żeby osiągnąć założone cele i tworzyć silną markę imprezy?
Marketing myopia organizatorów imprez biegowych
- Długofalowa wizja rozwoju, czy koncentracja na najbliższej edycji biegu. Które podejście jest typowe dla organizatorów imprez biegowych i jakie niesie za sobą skutki?
- Strategia rozwoju imprezy biegowej jako podstawa sukcesu każdego organizatora. Prawda czy mit?
- Ograniczenia i bariery w myśleniu strategicznym dyrektorów biegów. Czym są uwarunkowane i jak można je pokonywać?
- Elastyczność i ciągłe zmiany, a może konsekwencja w działaniu – na czym budować silną pozycję imprezy biegowej na rynku?
Dlaczego kobiety (nie)biegają?
- Struktura biegaczy wg płci w Polsce i w innych krajach. Jakie imprezy przyciągają więcej kobiet, a jakie mniej i dlaczego tak się dzieje?
- Co motywuje kobiety do biegania i czy ich oczekiwania (być może odmienne od mężczyzn) są dostrzegane przez organizatorów imprez biegowych?
- Co jeszcze, oprócz klasyfikacji kobiet, oferują lub mogliby oferować biegaczkom organizatorzy imprez biegowych?
- Jak zachęcać dziewczynki/dziewczyny/kobiety, które jeszcze nie biegają do tego, aby zaczęły uprawiać ten sport?
Sztuczna inteligencja jako wsparcie organizacji imprez biegowych
- Jakie mamy zaufanie do sztucznej inteligencji (IA) i jak ono wpływa na gotowość do współpracy organizatora imprezy biegowej z cyfrowym partnerem?
- Komunikacja marketingowa, kontakt z biegaczem, oprawa imprezy biegowej, inne – w jakich obszarach są największe możliwości wykorzystania IA?
- Jakie są oczekiwania organizatorów imprez biegowych wobec IA? czego IA jeszcze nie potrafi, a byłoby to przydatne?
- Jakie są przeszkody w wykorzystywaniu IA przy organizacji imprez biegowych?
- Czy IA jest zagrożeniem czy szansą dla organizatorów imprez biegowych?
- Jak można by wykorzystać IA do popularyzacji biegania i promocji imprez biegowych – w ujęciu ogólnokrajowym?
Wpływ imprez biegowych na środowisko naturalne. Oczekiwania biegaczy i wyzwania dla organizatorów biegów
- Trendy w kształtowaniu się opinii biegaczy oraz innych grup społecznych na temat dewastacji środowiska naturalnego przez organizatorów imprez biegowych
- Czy organizacja „ekologicznej” imprezy biegowej może wpłynąć na jej wizerunek i wzrost liczby jej uczestników?
- Jakie są proekologiczne trendy w organizacji imprez biegowych
- Uwarunkowania prawne, wypracowane standardy środowiska biegowego (zw. dobre praktyki), czy świadomość organizatora biegu – co w największym stopniu może przyczynić się do zmniejszenia negatywnego wpływu imprezy na środowisko naturalne?