Tytuł konferencji:

Metamorfozy na rynku imprez biegowych

 

Tematy dyskusji panelowych

Blok I

  1. Wyzwania i źródła wsparcia organizacji lokalnych imprez biegowych
    1. Znaczenie lokalnych imprez biegowych jako „dostawców” biegaczy dla imprez o zasięgu międzynarodowym
    2. Przykłady i doświadczenia z kooperacji organizatorów dużych oraz małych imprez biegowych
    3. Dofinansowanie lokalnych imprez biegowych ze środków publicznych – zasady i rekomendacje dla władz samorządowych
    4. Wzrost frekwencji biegaczy, czy wyższy poziom organizacji – na czym bardziej powinno zależeć organizatorom lokalnych imprez biegowych?
  1. Przyszłość biegów maratońskich w Polsce. Czy bogowie są zmęczeni?
    1. Przyczyny spadku popularności biegów maratońskich w Polsce
    2. Podobieństwa i różnice w organizacji biegów maratońskich w Polsce i w Europie
    3. Zmiany w podejściu do organizacji polskich biegów maratońskich na przestrzeni ostatnich lat – wnioski na przyszłość
    4. Złota Seria 42, czyli sieciowanie imprez biegowych – klucz do sukcesu?

Blok II

  1. Celebryci czy elita biegaczy – kto bardziej buduje wizerunek i prestiż imprezy biegowej?
    1. Wpływ celebrytów/elity na popularność i prestiż imprezy biegowej
    2. Wyzwania organizacyjne i finansowe związane z pozyskiwaniem celebrytów/elity na imprezę biegową
    3. Wykorzystywanie faktu obecności celebrytów/elity na imprezie biegowej w komunikacji marketingowej imprezy biegowej
    4. Przywileje i obowiązki celebrytów/elity, czyli co dajemy i czego oczekujemy i jak się to ma do rzeczywistości?
  1. Budowanie społeczności wokół marki imprezy biegowej w Social Mediach
    1. Jak prowadzić dialog i zarządzać komunikacją z biegaczami w Social Mediach
    2. Omnichannel marketing, czyli integracja kanałów i spójność w komunikacji z biegaczami
    3. Grywalizacja jako sposób na angażowanie i pobudzanie aktywności biegaczy w mediach społecznościowych
    4. Co buduje i wzmacnia, a co rozbija i skłóca społeczność biegaczy w sieci?

Blok III

  1. W kierunku inkluzywności – osoby starsze i z niepełnosprawnościami na imprezach biegowych
    1. Wykluczenia społeczne na imprezach biegowych i ich konsekwencje dla organizatorów
    2. Obsługa osób starszych i z niepełnosprawnością w dniu imprezy biegowej
    3. Inkluzywność a wizerunek imprezy biegowej w oczach biegaczy, sponsorów, mediów i samorządów terytorialnych
    4. Inkluzywna impreza biegowa jako źródło przewagi konkurencyjnej
  1. Biegi górskie – źródła sukcesów i przyczyny porażek
    1. Nasycenie, czy wolne miejsca dla nowych graczy na rynku górskich imprez biegowych. Stan obecny i perspektywy na przyszłość
    2. Czy mniej (biegaczy na imprezie) znaczy więcej (korzyści dla organizatora)?
    3. Klucz(e) do organizacyjnego i wizerunkowego sukcesu górskiej imprezy biegowej
    4. Podobieństwa i różnice w organizacji górskich i ulicznych imprez biegowych. Symbioza czy dwa równoległe światy?