Tytuł konferencji:
Metamorfozy na rynku imprez biegowych
Tematy dyskusji panelowych
Blok I
- Wyzwania i źródła wsparcia organizacji lokalnych imprez biegowych
- Znaczenie lokalnych imprez biegowych jako „dostawców” biegaczy dla imprez o zasięgu międzynarodowym
- Przykłady i doświadczenia z kooperacji organizatorów dużych oraz małych imprez biegowych
- Dofinansowanie lokalnych imprez biegowych ze środków publicznych – zasady i rekomendacje dla władz samorządowych
- Wzrost frekwencji biegaczy, czy wyższy poziom organizacji – na czym bardziej powinno zależeć organizatorom lokalnych imprez biegowych?
- Przyszłość biegów maratońskich w Polsce. Czy bogowie są zmęczeni?
- Przyczyny spadku popularności biegów maratońskich w Polsce
- Podobieństwa i różnice w organizacji biegów maratońskich w Polsce i w Europie
- Zmiany w podejściu do organizacji polskich biegów maratońskich na przestrzeni ostatnich lat – wnioski na przyszłość
- Złota Seria 42, czyli sieciowanie imprez biegowych – klucz do sukcesu?
Blok II
- Celebryci czy elita biegaczy – kto bardziej buduje wizerunek i prestiż imprezy biegowej?
- Wpływ celebrytów/elity na popularność i prestiż imprezy biegowej
- Wyzwania organizacyjne i finansowe związane z pozyskiwaniem celebrytów/elity na imprezę biegową
- Wykorzystywanie faktu obecności celebrytów/elity na imprezie biegowej w komunikacji marketingowej imprezy biegowej
- Przywileje i obowiązki celebrytów/elity, czyli co dajemy i czego oczekujemy i jak się to ma do rzeczywistości?
- Budowanie społeczności wokół marki imprezy biegowej w Social Mediach
- Jak prowadzić dialog i zarządzać komunikacją z biegaczami w Social Mediach
- Omnichannel marketing, czyli integracja kanałów i spójność w komunikacji z biegaczami
- Grywalizacja jako sposób na angażowanie i pobudzanie aktywności biegaczy w mediach społecznościowych
- Co buduje i wzmacnia, a co rozbija i skłóca społeczność biegaczy w sieci?
Blok III
- W kierunku inkluzywności – osoby starsze i z niepełnosprawnościami na imprezach biegowych
- Wykluczenia społeczne na imprezach biegowych i ich konsekwencje dla organizatorów
- Obsługa osób starszych i z niepełnosprawnością w dniu imprezy biegowej
- Inkluzywność a wizerunek imprezy biegowej w oczach biegaczy, sponsorów, mediów i samorządów terytorialnych
- Inkluzywna impreza biegowa jako źródło przewagi konkurencyjnej
- Biegi górskie – źródła sukcesów i przyczyny porażek
- Nasycenie, czy wolne miejsca dla nowych graczy na rynku górskich imprez biegowych. Stan obecny i perspektywy na przyszłość
- Czy mniej (biegaczy na imprezie) znaczy więcej (korzyści dla organizatora)?
- Klucz(e) do organizacyjnego i wizerunkowego sukcesu górskiej imprezy biegowej
- Podobieństwa i różnice w organizacji górskich i ulicznych imprez biegowych. Symbioza czy dwa równoległe światy?